Zavolajte nám (Po-Pi 7-15)

Doprava a platba

Tovar v našom eshope zasielame kuriérskou službou PPL alebo GLS. Objednávku je možné vyzdvihnúť aj osobne v sieti Zásilkovna a na odberných miestach PPL a GLS. 

Poštovné, balné alebo doprava - ceny sa vypočítavajú v závislosti od zvoleného spôsobu platby, hmotnosti balíka a spôsobu doručenia. Vaša cena sa zobrazí v košíku. 

Kompletný cenník nájdete nižšie alebo tu

Pri kuriérskej službe (doručenie na adresu) je doručenie zvyčajne najneskôr do dvoch dní, na väčšine miest v krajine aj skôr. Zásielky odosielame každý pracovný deň, objednávky odoslané do 12.00 hod. sú často odoslané ešte v ten istý deň.

Prosím, sledujte svoju poštovú schránku a telefón, ak vás kuriér nezastihne, hodí vám lístok s číslom zásielky. Zároveň budete zvyčajne informovaní na telefónnom čísle, ktoré ste zadali pri registrácii.

Ak vo svojom balíku nenájdete faktúru, vyžiadajte si ju e-mailom na eshop@dometa.sk, bude vám zaslaná elektronicky.

Ako zaplatiť za objednávku?

 

Platbu za vašu objednávku môžete uskutočniť niekoľkými spôsobmi. Najbežnejšia je dobierka, keď kuriérovi zaplatíte v hotovosti pri prevzatí tovaru, pričom kuriér zvyčajne akceptuje aj kreditné karty. Druhou možnosťou je platba prevodom na účet vo FIO banke alebo RB banke - pokyny dostanete v súhrne objednávky e-mailom. Zaplatiť môžete aj kreditnou kartou online prostredníctvom zabezpečenej platobnej brány Comgate. 

Pýtate sa, ako sa balíme? Prečítajte si tu.


Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.